Regulamin sklepu internetowego "www.andertex.pl"

  1. Właścicielem sklepu internetowego "www.andertex.pl" jest firma Andertex - ogrzewanie podłogowe Teresa Anders (zwana dalej Sprzedającym).
  2. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie "www.andertex.pl" oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.

Rejestracja klienta

  1. Aby dokonywać zakupów w sklepie "www.andertex.pl" Klient zobowiązany jest do zarejestrowania się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego zgodnie z rzeczywistymi danymi.
  2. Formularz rejestracyjny pojawia się w trakcie dokonywania zakupów w sklepie i służy jedynie jako źródło danych teleadresowych potrzebnych do realizacji zamówienia i przesyłki.

Przyjęcie i realizacja zamówień

  1. Zamówienia można dokonać poprzez: sklep internetowy, e-mailowo, telefonicznie, faxem.
  2. Przez złożenie zamówienia w sklepie internetowym należy rozumieć wybranie produktów poprzez koszyk, a następnie zatwierdzenie wybranej listy produktów.
  3. Zamówienia może dokonać pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w formularzu będą niepełne; podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu ułatwi rozwiązania ewentualnych zastrzeżeń dotyczących zamówienia.
  5. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
  6. Płatności za zamówienie można dokonać przelewem lub za pobraniem (przy odbiorze). W przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy można opłacić zamówienie gotówką.
  7. Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską.
  8. Po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym bądź telefonicznym, możliwy jest odbiór osobisty zamówienia, w siedzibie firmy.
  9. Koszt dostarczenia przesyłki kurierskiej pokrywa Klient.
  10. Koszt przesyłki jest naliczany wg stawek firm kurierskich DHL bądź UPS.
  11. Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  12. Sprzedający zobowiązuje się w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia potwierdzić zamówienie u Kupującego drogą e-mailową lub telefoniczną.
  13. Terminy realizacji zamówień wynoszą od 1-5 dni roboczych.
  14. Zamówienia nie są realizowane w dni ustawowo wolne od pracy.
  15. Terminy realizacji zamówień mogą się wydłużyć w przypadku braku produktów w ogólnopolskim magazynie i konieczności sprowadzania produktów bezpośrednio od producenta.
  16. Powyższe terminy realizacji zamówień są liczone od momentu wpłynięcia należności na konto Sprzedającego.
  17. O wszelkich problemach i wydłużeniu terminów wskazanych powyżej w pkt. 9 i 10, Kupujący będzie niezwłocznie informowany.
  18. Do każdej przesyłki dołączona będzie faktura VAT lub paragon potwierdzający transakcję.
  19. W celu otrzymania faktury VAT konieczne jest podanie nr NIP.
  20. Zamówienia można odwołać tylko za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie i jedynie do momentu wystawienia faktury przez sprzedającego i dokonania wysyłki.

Gwarancja i reklamacje

  1. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada kartę gwarancyjną autoryzowanego serwisu marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta.
  2. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy, sporządzić protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
  4. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy kupna w terminie 10 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym (towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu - przesyłka nie może być rozpakowana). W celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym.
  5. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Zwrot należy uzgodnić e-mailem. Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.
  6. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od Klienta.
  7. Zwrot płatności za zwracany towar zostanie dokonany na konto bankowe wskazane przez Klienta.
  8. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT, paragonu) oraz opisać przedmiot reklamacji.
  9. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i kserokopią faktury VAT.
  10. W przypadkach reklamacji towaru, tzn. wystąpienia niesprawności produktu DEVI w okresie obowiązywania gwarancji, Danfoss Polska Sp.z o.o. dokona wymiany na taki sam nowy albo porównywalny produkt, albo naprawi produkt niesprawny, o ile jego niesprawność wynika z przyczyn tkwiących w produkcie, w szczególności wadliwego wykonania lub zastosowania wadliwych materiałów.
  11. Warunki uznania reklamacji i tryb postępowania reklamacyjnego określa Karta Gwarancyjna dołączona do produktu.
  12. Czas rozpatrywania gwarancji wynosi 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia.

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedającego. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. Sprzedający zastrzega sobie również prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty.
  3. Zawartość sklepu internetowego "www.andertex.pl" nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543 . Wszelkie informacje na temat sprzętu w ofercie sklepu "www.andertex.pl" są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep "www.andertex.pl" zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
  4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
 
Kontakt
ANDERTEX
ul. Robotnicza 19
40-689 Katowice
tel./fax: 032 202 61 36
[email protected]

Sklep czynny pn.-pt.
w godz. 10:00-16:00
Jak do nas dojechać?
Konto klienta